Hopp til hovedinnhold

Slik kommer du i gang med annonsering av nybolig

Ønsker du å vise fram et nyboligprosjekt til flere potensielle kjøpere i sosiale medier, men er usikker på hvordan annonsering fungerer? Med Kvass kan du enkelt annonsere nyboligprosjektene dine på Facebook og Instagram helt på egenhånd.

5 tips til treffikkser annonsering av nybolig

I et nyboligmarked med høye bygge- og finanskostnader, må du som er eiendomsutvikler, boligbygger eller entreprenør spare tid og penger der du kan. Vårt selvstyrte annonseringsverktøy lar deg fikse annonsering på egenhånd, uten at det går på bekostning av kvalitet eller kontroll. På denne måten kan du raskt og effektivt ta temperaturen på markedet, uten at det koster skjorta.

Du trenger ingen erfaring med annonsering fra før. Alle verktøyene du trenger, finner du inne i Kvass-plattformen. Høres bra ut? Slik kommer du i gang:

  • Velg prosjekt, eller opprett en ny side. Annonseringsverktøyet i Kvass henter automatisk informasjon fra kommer for salg- eller prosjektsiden din, og hjelper deg lage proffe annonser på sekunder. Har du en kommer for salg- eller prosjektside i Kvass er du allerede klar for å sette opp annonsering. Hvis ikke, setter du enkelt opp en prosjektside på under én time.
  • Velg målgruppe, fase, mål og område. Inne i annonseringsverktøyet bestemmer du hvem du ønsker å nå, hvilken fase prosjektet er i, hva du ønsker å oppnå med annonseringen, og hvor i landet du ønsker å være synlig. Er du i tvil om hva du bør velge, får du anbefalinger av oss.

    • Bestem budsjett eller få en anbefaling. I Kvass har du alltid full kontroll på kostnader. 100% av budsjettet ditt går til annonsering, helt uten påslag eller skjulte kostnader. Du kan enten velge å legge inn et budsjett selv, eller du kan få en anbefaling, som du selvsagt kan endre før publisering. Store budsjetter, små budsjetter, det spiller ingen rolle. Vi gir deg maks valuta for pengene uansett.

    • Velg mellom ulike annonsedesign. Vi henter det vi trenger av informasjon om prosjektet ditt fra Kvass, og lager flotte annonser på sekunder. Du får flere annonseforslag, komplette med bilder, overskrifter og tekster. Du kan velge mellom ulike design, og justerer tekst og bilder etter ønske. Alle bildene fra kommer for salg- eller prosjektsiden din ligger allerede inne, men du kan også laste opp egne bilder om du ønsker det.

    • Publiser kampanjen og følg resultater i sanntid. Når du er fornøyd med annonsene dine, velger du perioden du ønsker de skal være synlige i. Deretter spres annonsene dine til potensielle kjøpere på Facebook og Instagram, fininnstilt etter valgene du har tatt. All datafangst settes opp automatisk, og resultater ser du i sanntid. Du kan når som helst pause, stoppe eller sette opp flere kampanjer for prosjektene dine. Stopper du en kampanje før planlagt slutt, belastes du selvsagt bare for annonsekronene du har brukt opp til det punktet.

    Med annonseringsverktøyet i Kvass, kan du raskt og enkelt ta temperaturen for ditt nyboligprosjekt i markedet. Enten du er nybegynner eller ekspert på markedsføring, lar Kvass deg spare både tid og penger, uten at det går på bekostning av kvalitet eller kontroll. Smart og enkelt, ikke sant?

    Kvass lanserer selvstyrt annonsering av nybolig. Foto av Carsten, Ravn, Christer og Kristian.

    Lanserer selvstyrt annonsering av nybolig

    Proptech-selskapet Kvass lanserer verktøy for selvstyrt annonsering. Samtidig utfordrer de både spesialister og konkurrenter.

    Les artikkelen i Estate Nyheter